Skip to main content

IT Unit Service Desk

Bij IT Unit begrijpen we dat een soepele werking van uw IT-omgeving van cruciaal belang is voor uw bedrijf. Daarom kan u rekenen op de IT Unit Service Desk, met als doel u snel en effectief te helpen bij al uw IT-gerelateerde uitdagingen, in welk domein dan ook.

Hoe verloopt een support aanvraag?

Voor de opvolging en oplossing van uw storing, dient deze aangemeld te worden bij onze Client Portal.

Vervolgens zal één van onze medewerkers contact met u opnemen en de storing behandelen.

Kan de storing niet vanop afstand opgelost worden, dan kan er een plaatsbezoek ingepland worden.

Stap 1: Storing aanmelden

Voor de registratie en behandeling van uw storing, dient deze aangemeld te worden bij onze Client Portal. Zo vermijden we dubbel werk en krijgt u een gedetailleerd overzicht van onze acties.

Stap 2: Schermovername

Soms is het de snelste manier om problemen op te lossen door onze experts toegang te geven tot uw systeem. Met onze schermovernamesessies kunnen we uw computer op afstand bedienen om problemen te diagnosticeren en op te lossen. Klik op de "Start Schermovername" knop om direct hulp te krijgen